reres

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Ledig skoldag!!...

Av rebecka - 22 februari 2010 09:41

Heeejjj allihopa <33


Idag kom jag sent till skolan -.-

Men när jag var vid skolan såg jag dom andra gå upp

dit ( vi skulle ha musik på en annan skola då ) , å då

fråga ja vrf dom jick dit, o det var för att vi skulle upp till salen

för att det var en vatten läcka i skolan som hade gått sönder  

O då fick vi gå hem o ha en ledig skolda!!! jippey! O vi kan få ledigt

imorn om dom inte hinner klart!!!  

Fast jag skulle ändå gott hem på nån lektion i skolan iaf,

för jag e förkyld o skit ont i halsen ( stackars mejj ) :(

Nu sitter jag här helt ihjälfrusen o bloggar,chattar o lyssnar på Tik Tok med

Keisha på youtube.


Hareee bäst allihope!!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka - 19 februari 2010 22:37

heejj<3   Den här veckan har det mest varit prov, o klart det gick bra   Och ikväll var det stordugedisco!!! Jag hade ingen att gå dit me så jag gick ensam, men när jag var framme träffade jag carro o agnes o dom. Förra  discot ville en ...

Av rebecka - 16 februari 2010 14:26

 heejj  <3   Idag vaar det ju skola som vanligt. -.- Men idag var det nationella proven, det första provet av dom nationella. Jag hade tränat jätte mkt, fast jag var ändå den som blev klar sisst. O när vi hade gjort klart provet så var...

Av rebecka - 15 februari 2010 15:41

    heejj<3   Jag har fler bloggar men nu har jag en till. För på bloggplatsen.se är en mkt bättre att blogga på. Jag hoppas att jag kommer hinna skriva på bloggen ofta ( varje dag ) .   Hare bra  <33 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards